ARAMA SONUÇLARI
Sex Education 2.Sezon 8.Bölüm Türkçe Altyazılı & Türkçe Dublaj izle
  • Sex Education
  • 2.Sezon 8.Bölüm ‘’2x8’’
Bölüm Özeti: (DİKKAT! SPOİLER İÇEREBİLİR)

Sex Education 2.Sezon 8.Bölüm izle; Otis ve Jean sorunlarını çözmeyi denerken konuşma terapisi işe yaramıyor gibidir. İhtiyatlı Maeve yarışma finaline yetişir. Seksi Shakespeare'in modası asla geçmez.

Bu bölümü Watchill'de HD, Türkçe Altyazılı ve İngilizce Altyazılı olarak izleyebilirsiniz.

Sex Education hakkında yorumlar

Yorum yazmak için üye girişi yapmanız gerekiyor

24 Yorum
Orusbu çocuu Isaac * 1 yıl önce

bu isaac orspuevladı için hesap açtım. bu picin tüm 7 ceddini üst üste dizerek skmek vardı şimdi sikesike 7 ceddini 7 ye katlamak vardı şimdi. döl yuttura yuttura nefesini keserek öldürmek vardı şimdi amna koduumun isaacı . ananı bacını skim got herif it pzevenk k*hpe

beste Ackerman * 1 yıl önce

bu engelli orospucocunun kafa tasını sikm beyinsiz amq

Ege Yılmaz * 1 yıl önce

ısaac büyük bir şeresiz köpektir

Yusuf İslam Çelik * 1 yıl önce

Burdan hep birlikte sakat arkadaşımızin mq

Yusuf İslam Çelik * 1 yıl önce

Burdan hep birlikte sakat arkadaşımızin mq

Yusuf İslam Çelik * 1 yıl önce

Burdan hep birlikte sakat arkadaşımızın ennesini skiyorruz

Yusuf İslam Çelik * 1 yıl önce

Burdan hep birlikte sakat arkadaşımızın ennesini skiyorruz

Emre * 1 yıl önce

Isaac a sövmeye gelmiştim fakat benden önce yeterince yapmışlar sdlgjflşgk bu arada böyle final mi olur aq yaprak dökümü mü çekiyorsunuz?

Türker * 1 yıl önce

Sırf bu orosbuçoçu Isaac e sövebilmek için hesap açtım.Isaac öncelikle senin o sakat kolunu ayağını sikeyim orosbuöuöu sen engellisin maeve sikiş döndürebileceğini sanıyorsun otosvöuçu.bu otisinde zamanlamasını sikeyim zaten birbirlerini nasıl görmüyor.Bu kadar.3.sezon yapsınlar yaw sarıyo.

Ata * 1 yıl önce

engelli orospu cocu ya neden sildin ki anasını avradını siktigimin çok sinir oldum böyle bitmemesi gerekiyorduu :/

Wks * 1 yıl önce

Devamı büyük ihtimalle gelecek bütün her şey yarıda kaldı. Not_Engelli piç anneni sikim

arya_charon * 1 yıl önce

Otis ve Maeve resmen Ferhat ile Şirin'e döndü

arya_charon * 1 yıl önce
  • Bu yorum dizi hakkında spoiler içermektedir. Okumak istiyorsanız tıklayın.
  • Şu gereksiz özgüven patlaması yaşayan ve Otis'in mesajını silen orospu çocuğunun diziye girmesi aşırı gereksiz olmuş ya. Beyinsiz dickhead Maeve kim sen kim maksimum arkadaş olursunuz, kızın hayatına müdahale etme hakkını nasıl kendinde görmüş inanılmaz. Sezon sonu leş

    Emir * 1 yıl önce

    çıldırtan son..

    mehmett ali çelik * 1 yıl önce

    arkadaşlar izniniz olursa bu sakat piçin annesine hoş olmayan şeyler yapmak isterim

    Yakup Buğra * 1 yıl önce

    ISSAC SENİN BEN ANANI AVRADINI SOYUNU SOPUNU SİKİYİM DUYGUSUZ SAFKAN PİÇ EVLADI

    Resul Ates * 1 yıl önce

    Lily ve Mr.Hendricks'in yaptığı tiyatro oyunu da bu kadar olur aq

    Barış * 1 yıl önce

    bu engelliyi sikiyim ya

    Taner Saygı * 1 yıl önce

    👍

    Yusuf Özdemir * 1 yıl önce

    Bu sezonun sonuda kanser etti. 1.si gibi

    ekrem güneri * 1 yıl önce

    aptal engelli o kız sana bakar mı salak

    Muhammed * 1 yıl önce

    Senin beynin yok otis

    Watchill. * 1 yıl önce

    Bir sorun göremiyoruz.

    Samet sarıal * 1 yıl önce

    bozukkk

    Son Paylaşımlar
    • Zenuek , Naruto 1. Sezon 72. Bölüm'ü izledi. 7 saat önce
    • Zenuek , Naruto 1. Sezon 71. Bölüm'ü izledi. 7 saat önce
    • Zenuek , Naruto 1. Sezon 70. Bölüm'ü izledi. 7 saat önce
    • Zenuek , Naruto 1. Sezon 69. Bölüm'ü izledi. 7 saat önce
    • Zenuek , Naruto 1. Sezon 68. Bölüm'ü izledi. 7 saat önce
    • Zenuek , Naruto 1. Sezon 67. Bölüm'ü izledi. 7 saat önce
    • Zenuek , Naruto 1. Sezon 65. Bölüm'ü izledi. 7 saat önce
    • Zenuek , Naruto 1. Sezon 64. Bölüm'ü izledi. 7 saat önce
    • Zenuek , Naruto 1. Sezon 63. Bölüm'ü izledi. 7 saat önce