ARAMA SONUÇLARI
How I Met Your Mother 7.Sezon 21.Bölüm Türkçe Altyazılı & Türkçe Dublaj izle
  • How I Met Your Mother
  • 7.Sezon 21.Bölüm ‘’Now Were Even’’
  • Alternatif Seç
  • Paylaş
  • Hata Bildir
    Paylaş
How I Met Your Mother hakkında yorumlar

Yorum yazmak için üye girişi yapmanız gerekiyor

8 Yorum
angelicfairy * 1 yıl önce

Quinn'e neden alışamıyorum

ScarletWitch * 1 yıl önce

Quinn'i seviyorum ama Barney ve Robin daha çok yakışıyorlar.

sedamikaelsonn * 1 yıl önce

Ted napıyorsun yavrum sen

simlerimakti * 1 yıl önce

06.16 aşırı komikti fhgslşghjh ✓

MinaBen * 1 yıl önce

Yeşil elbise detayı hfghkudjslkbhvfkcdjk

aycaniko * 1 yıl önce

ranjit?

diollela * 1 yıl önce

Sondaki yeşil elbiseli sahneyi önceden göstermişti. Bi önceki sezondu sanırım. Bu hikayeye daha sonra geleceğiz falan demişti. Geldi. Bu dizinin en çok bu yönünü seviyorum işte. Her şeyi planlı. Hiç bir sahne soru işareti bırakmıyor. Ucu açık konulardan kaçınıyor. 'Böyle böyle bi konu vardı, ne oldu o?' diyemiyoruz. Bunun yanı sıra en sevdiğim diğer özellik de, sürekli geçmişin içinde geçmişten alınıt yapması. Veya 2 dakikalık bir olayı bir bölüm boyunca flashback lerle yayarak 20 dakikada anlatması. Her bölüm sonunda ekranın kararması ve yeni gelen sahneyle son kez güldürmesi. Bunun gibi daha sayılabilecek bir sürü güzel şey var diziye dair. ?

Hulyatncrlr * 1 yıl önce

Robin adına sevindim sanırım.....Bu arada Ted'in yeşil elbisesi asgdjdshdsh

Son Paylaşımlar
  • Ceribasi, Fear the Walking Dead'i takip etti. 16 dakika önce
  • m4liv, The Mandalorian'i takip etti. 25 dakika önce
  • mem, The Mentalist'i takip etti. 41 dakika önce
  • misisippiyim, Keşke Euphoria dizisi de eklense siteye, valla güzel olurdu :) 5 saat önce
  • putyourhandsup, yugiohnun diğer bölümleri gelecek mi ? 5 saat önce
  • eggsy, Burada bir yanlışlık var :^) #TETFW 8 saat önce